Zdrowie

Witamina D3

Podziel sie z innymi:

Światowa Organizacja Zdrowia zaleca Ci, abyś zażywał dziennie 200 jednostek witaminy D. Niezależnie od tego czy masz 2 lata, czy też 80 lat.

W badaniach przeprowadzanych met.podwójnie ślepej próby udowadniano, że przyjmowanie dawki 400 j.m. dziennie nie ma ŻADNEGO wpływu na poziom tej witaminy we krwi. Nie wpływa w żaden sposób na organizm. Potrzebne są znacznie wyższe dawki.

Teraz słuchaj tego.

Wychodząc na słońce, tylko na 10-15 minut dziennie, dostarczasz 10000-20000 jednostek witaminy D. To ponad 50x więcej! W ciągu 15 minut!

Nie unikaj słońca. To naturalne źródło odporności organizmu.

Ostatnie badania dowiodły, że większe jest prawdopodobieństwo wystąpienia nowotworów w sytuacji, gdy UNIKASZ słońca, a nie gdy się na nie eksponujesz.

Nasz obecny, miastowy tryb życia znacząco ogranicza przyswajanie naturalnego związku koniecznego do poprawnego funkcjonowania organizmu.

Gdy unikasz słońca, Twoje ciało nie może naturalnie produkować witaminy D. Unikając słońca chorujesz na własne życzenie. Brak słońca sprzyja niskiej odporności Twojego organizmu.

Dodatkowa ciekawostka, choć bardzo ważna – promieniowanie UVA jest szkodliwe i warto stosować kremy z filtrem UVA. Nie należy jednak ochraniać się przed promieniowaniem UVB, ponieważ zawiera ono częstotliwości, dzięki którym produkcja witaminy D3 przez organizm jest w ogóle możliwa.

Minimalna bezpieczna dzienna dawka, wg Gabriele Stahler, to 2000 UI dziennie. Najlepiej 5000 UI dziennie (czy to w postaci słońca, czy też w formie tabletek).

Zainteresował Cię temat? Zapraszam na wywiad Billa Ryana z Gabriele Stahler: